Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

čtvrtek 26. března 2015

Kapitola XVI - ČERNĚJŠÍ PRÁZDNINY JSEM JEŠTĚ NEZAŽILA

Jsou tu dvě pozitivní věci - Lou už přijela a máme spolu pokoj, což je vlastně skvělý... Ale hromada těch hroznejch, ze kterejch se potřebuju vypsat. Ty myšlenky už totiž nemůžu dál jen tak držet v hlavě. A žádná vhodná osoba, který bych tak moc důvěřovala, tu neni...

Furt dokola přemejšlim nad tim, co dělám špatně. Ne, že by mi nelichotilo, kolik kluků se kolem mě motá - ať už v dobrym, nebo v špatnym. Ale až teď jsem zjistila, že je to větší nevýhoda, než výhoda. A kamarádek teda moc nemám... Jestli umim počítat, tak tři... To neni nic moc.

Davidovi plán nevyšel a zřejmě proto si další den vzal posily. Adama - tušim, že se jmenuje Adam Barr a je z Havru. Možná jim oboum křivdim, ale přesně tak to na mě působilo. Nabízeli mi, že u nich v pokoji můžu přespat, ale to jsem se snažila slušně odmítnout. A když za mnou přišel Septimus s nějakym lístkem, řekla jsem jim dvoum, ať za mnou nechoděj. Ne, blbost. Já je o to poprosila!

Vydala jsem se za Sedmičkou, i když jsem naprosto netušila, co po mně může chtít, nikdy jsme se spolu nebavili. Tak se mě na několik věcí zeptal. Ale koho jsem to neviděla venku, kdo se nerozhod mě tak nenápadně šmírovat! David s Adamem si nejspíš mysleli, že jsou těma oknama, spíš otvorama v altánku úplně neviditelný... Tak, tim mě fakt naštvali, taková ta poslední kapka - hlavně pro Davida, ale Adam měl tu smůlu, že tam zrovna musel bejt s nim...

Dozvěděla jsem se zajímavý věci - například to, že někdo zneužil moje jméno - na poslání valentýnky! Jestli zjistim kdo, ať si nepřeje vědět, jak se mu za to odměnim...

Začla jsem v sobě hledat chybu. Tu chybu, která způsobuje, že jsem většině lidem dobrá jenom v tu chvíli, kdy něco potřebujou. Našla jsem ji celkem brzo. Jsem na všechny až moc hodná a oni mojí dobrosrdečnosti prostě zneužívaj. Neni se čemu divit, když většinu večerů jen tak prosedim ve spolce, zalezlá někde u stolu u zdi. Mockrát se nestalo, že by si ke mně někdo jen tak přised, prostě potřebujou něco vědět, něco udělat, s něčim pomoct a až pak si všimnou tý nenápadný holky, co tam jen tak sedí. A dost!

Asi změnim přístup ke všem lidem - nenechám je, aby si se mnou dělali, co budou chtít. Ale abych zas nikomu nekřivdila, jsou tu i lidi, který mám ráda, který si moji důvěru a moje přátelství zasloužej. I když bych je spočítala na prstech na rukou. Na jedný asi ne.

Začínaj se mě zmocňovat ty nejhorší myšlenky - černá magie. Marně si lámu hlavu nad tim, proč jsem zrovna v Nebelvíru. Čim dál častěji totiž objevuju i tu svoji horší stránku - já normálně toužim po tom, využívat černou magii! Asi jsem svoji dobrou stránku zdědila po matce, ona je taky taková ochotná. Ale rodina otce byla, podle mýho názoru, plná černokněžníků. To by moh bejt ten důvod, proč rodiče o jeho rodičích a bratrovi nechtěj nic slyšet. Ať se těšej, až přijedu domů, klidně tetu podplatim, pokud bude protestovat proti tomu, aby se podívala do minulosti! Ona je jediná, kdo mi může pomoct. Ještě možná prababička, ale ta je trochu švihlá, takže spíš ne.

Taky mi nedalo, nezamyslet se nad celou tou situací ohledně Eama a toho, co se o něm povídá. Ne, že bych lidem, který mi tohle řekli nevěřila, ale 100% tomu uvěřim, až ho vyhoděj. Což si myslim, že se nestane. Sice by na všechno, co o něm koluje, nejspíš měl, ale když takhle jen tak sedí v tom Kotli, nevypadá zrovna jako nějakej tyran. Takže ho prostě nebudu odsuzovat, vlastně ho skoro neznám. To ovšem nic nemění na vztazích, který mám s lidma, co ho odsuzujou...

Připadá mi, že tohle celý je největší rozhodnutí, který mě v životě zatim potkalo... Ale opravdu váhám, nechci bejt ta zlá, která chodí po světě a ubližuje nevinnejm lidem, ale ani ta hodná, co se sebou nechá zametat...


4 komentáře: