Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

neděle 8. března 2015

Kapitola IX - ZŘEJMĚ SE NĚCO DĚJE

Ano, ano... Když jsme s Artairem šli z OPČM, který odpadlo, potkali jsme jednoho kluka - myslim, že se jmenuje Andrew Connel. Je z Havraspáru. Bylo jasný, že přeslechl rozhlas, tak jsme mu oznámili, že hodina není... Ale pak jsem si toho všimla - on má na čele modřinu! Zdálo se mi to divný, že by někde spadl? Nebo se s někym popral? Docela ráda bych to věděla.

Ve volném čase mezi "OPČM" a Dějinama jsme seděli v takový tý spojovací místnosti mezi hradem a cestou do klubu lektvarů. Normálně jsme si povídali, ale pak kolem nás proběhla očividně rozhádaná skupinka zhruba o 7-9 lidech, nevim, kolik jich přesně bylo. Na první pohled mě zaujalo nejen to, že jsou do toho nějak zapleteni moji zbylí spolužáci z Nebelvíru, ale dokonce i Kristene... Nemohla jsem tomu uvěřit, už z toho proběhnutí bylo evidentní, že se jedná o nějakej průšvih. Byli jsem zvědaví, takže jsme se za chvíli vydali za nima. Zůstali jsme však nahoře a jen je sledovali. Nějakej Zmijozelák, kterej byl určitě mnohem starší než my a Andrew Connel řešili něco o sově. Kdyby se tam zrovna neobjevila Star, asi by se to strhlo v nějakej souboj. Když jsme se teda všichni vrátili, Artair se ptal Lou, myslim, že na tu modřinu, ale nejsem si jistá. Prej to s tim souvisí a hlavně se do toho nemáme taky zaplíst. To rozhodně nechci.

Další den ráno jsem u snídaně potkala Kristene. Ptala se na Andrewa a ještě na někoho z Havraspáru a pak řikala, že něco půjde vyřešit s profesorkou... Vzhledem k tomu, že jsem musela na hodinu, nic víc nevim. Jsem opravdu zvědavá, co se vlastně stalo a ještě dít bude...

Žádné komentáře:

Okomentovat