Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

středa 18. března 2015

Kapitola XIII - PEKLO V PODOBĚ ZKOUŠEK

Jelikož jsem opravdu hodně času strávila trénovánim různých kouzel, měla jsem ten dojem, že všechny ovládám. Když ne na 100%, aspoň na 50. Hned neděle mě přesvědčila, že jsem se tak trochu spletla. Za několik minut jsem si sice zvládla oživit kouzla z OPČM, ověřit, že umim stabilitu, ale opačná formule se pro mě stala záhadou. Trénovala jsem celej večer, James mi poradil, jak to zefektivnit, ale nakonec jsem stejně šla spát s naprostym vyčerpánim a nulovými schopnostmi. Takhle to prostě nemělo dopadnout. Vzpomínám si, že když jsme se tyhle kouzla učili, opak stability mi nešel, tak jsem si řekla, že trochu potrénuju a bude to dobrý. Ale při mý smůle jsem na to zapomněla, jak jinak. Kdybych si vzpomněla dřív, určitě bych to nenechala na večer před zkouškama.

A tady to nekončí. V pondělí mi bylo celkem blbě, byla jsem úplně vyčerpaná a neměla jsem sílu ani vylízt z postele, natož se doplazit na zkoušky a složit je. Zrovna v pondělí, kdy jich je nejvíc... Jsem sice ráda, že to slavný OPČM je mezi nima, protože jsem tak získala nějakej ten čas trénovat, ale na druhou stranu, jsem naštvaná, protože to znamená čas strávenej u zkoušek navíc. Kdybych já bejvala nebyla tak sklerotická...

Už jsem si myslela, že úterý by mohlo bejt lepší, ale ne. Ani náhodou. Jediná pozitivní věc je, že jsem konečně viděla Lou, což je úplně skvělý :). A ještě možná to, že ze zkoušky z Létání mám skvělej pocit, prostě si myslim, že se mi nejhůř na N (ale samozřejmě doufám ve V :D) povedla. Sice jsem tam zůstala jako téměř poslední, ale v těchto věcech na rychlosti vlastně ani moc nezáleží. A tím začínají negativní zážitky. Na astronomii jsem byla od začátku školního roku třikrát, pokud se nepletu. Tady nastával problém, protože se mi nepodařilo sehnat osobu, která by tam byla na všechny hodiny. Tak jsem se prostě pokoušela učit z učebnice, i když to asi nemělo žádnou cenu, jelikož jsem ani nevěděla, kde skončit. Bylo to hrozný. A opravdovej horor byl ten test u zkoušek. Zhruba polovinu otázek jsem nevěděla, tak jsem to tak nějak otipovala. Zpětně lituju, že jsem se neučila víc, teď mi jde sice jenom o to prolízt, ale V by bylo mnohem hezčí, než například P, nebo dokonce H. No, co se dá dělat - v tuhle chvíli už asi nic. Tak budu jenom doufat, že to nedopadne T-ragicky (aneb když Lou vymejšlí vlastní významy týhle stupnice :D).

Tak... Mám za sebou ten nejobávanější den - středu. To nás čekaly lektvary - jedinej předmět, u kterýho si člověk nikdy nemůže bejt doopravdy 100% jistej, nemusí se mu to pokaždý povíst. Teorie byla až na jednu otázku celkem jednoduchá. Ale popis nálevu (mohli jsme si vybrat) mi dal dost zabrat, ještě, že nechtěla třeba tinkturu, s tou bych si nejspíš neporadila. Takže jenom doufám, že z teorie bude V. Třetina známky je esej, s tou si nejsem vůbec, ale vůbec jistá, protože jsem se to téma snažila co nejvíc okecat, jelikož mě využití lektvarů na 8-10 stránek nenapadlo. Ale s okecávánim na 12 jo :D *zazubí se*

Byla jsem opravdu zvědavá, co budeme vařit a nakonec to byl Lehosil! Na jednu stranu se mi okamžitě ulevilo, že nechce Bezesný spánek, ale na druhou, Lehosil jsem taky ještě neuvařila, na cca 8. pokus jsem to zvorala těsně na konci. Ovšem štěstí mi přálo, po dokončení to mělo takovou podivnou tmavě zelenou barvu. A i když bych neměla, ochutnala jsem ho a hned jsem se cejtila silnější, což je pozitivní. Takže mám z lektvarů skvělej pocit.

Tím bohužel středa ještě nekončila. Musela jsem se jít domluvit na zkouškách z dějin, formulí a OPČM. Phyreho jsem nenašla, tak jsem šla na ty dějiny a profesor řek, že si to napíšu rovnou. Opravdu hodně jsem se na dějiny připravovala, ale on mi chtěl dát Nko... Prej jenom o bod... I když se tvářil, že jsem to napsala na H :D. Ale nakonec mi dal V s odřenýma ušima :D

No a ještě něco. Čim dál častěji od lidí slyšim otázky ohledně Lou. Jestli je na straně Eama. O tom jsem se s ní nikdy nebavila, ale mám takový špatný tušení, že na tom, že se mě ptá tolik lidí, něco bude. Uvidíme...

Žádné komentáře:

Okomentovat