Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

neděle 8. března 2015

Kapitola VII - VÁNOCE

Už jsem se na ně opravdu těšila! Byli jsme s Artairem domluveni, že se ráno sejdeme v jídelně. Chvíli jsem tam čekala, ale pak mi to začalo být divné. Zatím vždycky, když slíbil, že si dáme někde sraz, byl tam + - včas. Dneska ale stále nepřicházel. A tak jsem se vydala do naší místnosti. Už z dálky jsem slyšela klepání na dveře a hned jsem věděla, co se stalo. Když jsem tam došla, přesvědčila jsem se, že je to pravda - oni ho tam zamkli!!! Zpanikařila jsem. Bylo mi jasný, že kdybych zrovna narazila na Alerta, byl by průšvih. Tak jsem se rozhodla, že se pokusim najít Matta Blacka, ten by to mohl pochopit. Ale nebyl k nalezení. Snažila jsem se najít jiného prefekta, ovšem jako by se po všech slehla zem. Nakonec jsem se odhodlala zajít k profesorskému stolu. Narazila jsem na profesora Arikaru. Řekla jsem mu, co se stalo a on šel Artaira vysvobodit. Dveře nešly otevřít ani jemu a evidentně neměl klíče, takže použil sílu a doslova je vyrval z pantů. Jenom se ho zeptal, jak se tam dostal a pak nám popřál veselé Vánoce :).

A teď už veseleji :)
Artair mi dal  růžovýho méďu :) A já mu koupila hodinky - jsem asi praktická! Vzpomněla jsem si, že má rád zelenou, tak jsem rovnou vzala zelený. Jinak to byly užitý Vánoce. Ale kde se vzala tu se vzala - musela se tam nachomýtnout jedna Zmijozelačka - Victoria Deners a zase všechno pokazila...
OK, nebudu si kazit dojmy z Vánoc. Večeře byla skvělá! Zhruba 10 různých nápojů a typická britská jídla. Bylo to zas něco nového, protože vánoční puding jsem nikdy před tím nejedla.

Po večeři jsem se přemístila na kolej. Thorinson si dal opravdu záležet, protože naše spolka vypadala luxusně. U každého stolu cukroví, čokoládové figurky a u jednoho lahodná domácí čokoláda! Ta tam je, i když už tu výzdoba není i teď. Kolejní tu na nás čekal a měl na sobě (jak jsem se později dozvěděla) svou tradiční vánoční čepici. Do tý doby by mi to k Mattovi Blackovi nesedělo, ale vypadal, že by vyměnil cokoliv za tu čepici. Furt běhal nahoru dolu a snažil se Thorinsona přesvědčit. Marně. A já s Marry jsme se aspoň bavily. Byla to fakt sranda. Nakonec se dohodli, že si zahrajou šachy. Do teď nevím, jak ten turnaj dopadl, ale myslim si, že Matthew prohrál.
*vecpané malým písmem* tak ne, Marry říkala, že nakonec nehráli a Thorinson mu tu čepici věnoval.
Byl to skvělý den plný zážitků :)

Ráno jsem uviděla dárky! Od rodiny a od koleje! Rychle jsem rozbalila nejdřív ten od rodiny. Přála jsem si sovu a opravdu mě překvapilo, když jsem uviděla poukaz do zvěřince! Rodiče mi napsali dopis a doufají, že jim začnu víc psát. V balíčku byly ještě 2 čokoládové žabky a bomby. A v kolejním dárku pyžamo, župan, lapač snů, přání od Thorinsona a od nějaké Senter (ani jsem nevěděla, že má s Nebelvírem něco společnýho) a lahodná horká čokoláda. Domácí. Teď mi došlo, že si zbytek dne absolutně nepamatuju... Ani Silvestr, nějak jsem ho prospala.

Žádné komentáře:

Okomentovat