Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

čtvrtek 2. dubna 2015

Kapitola XIX - ŽIVOTNÍ ROZHODNUTÍ

Furt dokola mi v hlavě běhá stejná myšlenka... Rozhodla jsem se dobře, nebo špatně? A k tomu hromada otázek... Jak na to všechno vůbec Lou přišla? Jo, mám v tom zmatek, chtělo by to ty myšlenky nějak seřadit...

Jednou večer na mě Lou vybafla s dost zajímavou otázkou... Co si myslim, bez ohledu na ni, o Eamovi... Celkem mě to překvapilo. Už dřív jsem se snažila udělat si na něj názor, ale tak úplně to nešlo - na člověka, kterýho znáte jenom od vidění a z vyprávění si prostě názor jen tak neuděláte...

A pak převrhla téma na černou magii... Počkat, jak jí mohlo napadnout něco takovýho? To nemůže bejt náhoda, něco na tom bude... Usmívala se u toho jak sluníčko a já měla pocit, že místama dost křečovitě, ale třeba ne... Tak jsem ji po pravdě odpověděla. 

Pokračovala tim, jestli bych třeba nechtěla seznámit... To už jsem se neudržela a zeptala se jí, jestli v tom spolku je. Prej je to trochu složitější a nechce mi to celý vysvětlit do teď. Já vim, že to z ní jednou musim vytáhnout, aspoň se o to pokusit!!!

Tu noc se mi moc dobře nespalo, bylo to hrozný... Furt jsem měla pocit, že na tom něco nehraje... Něco je zřejmě špatně... Ale co?

Následující večer přišel ten okamžik. Zrovna jsem si psala o vysvědčení, když za mnou Lou přišla, že mi domluvila schůzku s Eamem... A že chce, abych tam přišla hned... Jenže já vlastně ani pořádně nevěděla, co po něm chci, odsouhlasila jsem to nejspíš ze zvědavosti...

Po pořádnym promyšlení jsme vyrazili na chodbu, kde Eam stál... Lou se furt usmívala, vypadalo to fakt vtipně... Ale pak se tam nachomejtnul Artair a Lou ho se slovy, že se trochu projdou, odvedla ven... Panebože, co teď asi budu dělat já?! 

Nakonec jsme skončili v koupelně, nikdo tam nebyl. Vyklopila jsem mu tak nějak všechno, co se mi zdálo důležitý... Od toho, co po něm chci až do toho, kde pracujou moji rodiče... Ten den jsem na sobě taky měla červenej plášť, takže ho zajímalo, jestli jsem z Nebelvíru, nebo ne... Netvářil se moc nadšeně, když zjistil, že jo... 

Ani nevim jak, Lou tam na chvíli přišla, pak zas odešla a vrátila se s Artairem... To už jsem si připadala fakt divně, nevim proč... Celý mi to tak nějak...nesedí... I když vim, že má zájem o zvěromagii... Eam se ho ptal na podobný věci jako mě, ale naše odpovědi byly dost rozdílný... 

Když bylo potřeba rozhodnout se, on řek ne, já jo... Zajímavý... Možná by mě ještě zajímalo, jakou tu funkci tam měla plnit Lou... Vůbec se mi její postavení nelíbí. Skoro mi připadalo, že Eamovi dohazuje lidi... Pro ni to zřejmě neni problém, protože se dokáže skamarádit kde s kym, třeba i s prefektem z Havru... Prostě neuvěřitelný...

Jenom doufám, že na mě něco neplánujou... Ach jo, kdyby tohle věděla Marry... Počkat! Ani bych se nedivila, kdyby to už skutečně věděla! *mračící se smajlík* Protože se tam na chvíli objevil David a hned zase zmizel... Jenže tim nám to úplně zkazil... Vidět s Eamem zrovna nás tři... Vsadim se, že to ví nejen Marry, s kterou se teď David hodně baví, ale možná i půlka hradu. Znám Davida - viděl nás tam jenom stát, ale celý to přežene...

(To mě teda naštvalo, celý nám to zkazil...)

5 komentářů: