Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

středa 29. dubna 2015

Kapitola XXIX - MINISTERSTVO

Ještě v neděli, když jsem dopisovala poslední větu, by mě nenapadlo, že pro včerejšek bude označení "extrémně náročný pondělí" dost slabý. Všechno se motá kolem ministerstva a nejspíš ještě chvíli bude...

Už ráno, kdy nám na bylinky suplovala profesorka Mang, jsme si vyslechli menší poučení o uniformách. Prej ti z ministerstva choděj po škole a rejpou do toho, co má kdo na sobě. Od ní to neznělo jako příležitost k nějaký buzeraci, nebo něčemu takovýmu, navíc se nám přiznala, že ona taky uniformu nikdy nenosila.

Smířila jsem se s tim, že se další den budu muset oblíct jinak, ale profesor na dějiny mě rychle vyved z omylu. Nakráčel do třídy s přísnějšim výrazem než kdykoliv předtim a když začal hodinu větou o vlastních pravidlech, ztuhla mi krev v žilách. Radši bych teď poslouchala spravedlivý kázání Priceho (jehož odchod pro mě nebyl vysvobozenim - naopak), než tohodle, kterej má výrazně radši Zmijozel. Následně jednoho kluka vyhodil, ať se převleče. Odešlo nás hodně, ale už jsem se tam nevrátila zpátky. No jo, kde jsou ty časy, kdy jsme naházeli Pricemu poplivaný jabka do truhličky? Dneska bych to už neudělala...

A poslední poznámka k uniformám - všichni v nich vypadaj úplně příšerně - já obzvlášť. 

Místo oběda jsem pro kolej získala 5 bodů, místo večeře jsem si dodělala zkoušky. K mýmu překvapení úspěšně. Takže mi vysvědčení zdobí sloupeček ze samých V.

Klidně bych tohle brala jako konec dne, stačilo. Ale ne, musela k nám přijít ta inspekce. My všichni tam žlutý vlasy, v nejlepší náladě a najednou se u vchodu objeví nějakej... Někdo. Začal dotazem na nebezpečný schody. Hrozně se divil, že nevíme, jaký schody maj v Mrzimoru... Ehm, většina z nás tam nikdy nebyla. Pokračoval tim jak se nám tu líbí a pak přešel na profesory... Profesor Phyre... Jestli s nim nejsou problémy... Ježiši, on je snad můj nejoblíbenější profesor. Pak se ptal na Alerta... Pokračoval tim, že tu je proto, aby dohlíd na pořádek (po nějaký poznámce Matta - měl jich opravdu hodně). Že prej zmlátili nějakýho studenta (domníváme se, že Mariona) a že tu příště někoho zabijou. Pak začal s Veinem... Tenhle kluk, respektive jeho jméno, mi asi nikdy nezmizí z deníku. Lou na něj vyjela, že ho vůbec neznal, on na to, že znal jeho matku a bla bla bla... O Eamovi by se normálně mělo učit na dějinách... No jo vlastně. Taky se nám ten "inspektor" představil a divil se, že ho neznáme... Tsss!!! Chvíli se tam s nim Matt hádal, teda možná spíš bránil nás, naši kolej, školu a profesory. Kdysi tu už nějaká inspekce byla a podle toho mála co jsem pochopila, to asi nebylo vůbec dobrý. Už jsem se bála, že začne mezi Mattem a tim "inspektorem" souboj, ale on nás s poznámkou, že Nebelvír je po Mrzimoru druhá kolej, která by neměla existovat opustil. 

Ještě nějakou dobu se to rozebíralo, ale nakonec jsme se vrátili k trénování kouzel a blbnutí s barvama. Musim si sem zaznamenat, že Matt vypadal s růžovejma i žlutejma vlasama naprosto příšerně *zubící se smajlík*. Na druhou stranu díky němu vim, že jedno kouzlo z knihy opravdu existuje a už jsem mu i poděkovala za pomoc s destabilitou. 

A protože se dneska nic nedělo, stačí už jenom napsat, že se ta skupinka - Nicol, Matt, Lou, David a já odebrala spát. Opravdu se bojim, co se za zbytek roku stane...

2 komentáře:

  1. Ještě že jsem u té hádky nebyla. ,,Nebelvír je po Mrzimoru druhá kolej, která by neměla existovat " co? To jako myslí vážně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš to myslí vážně :D
      A nejvíc je taky ten článek v Denním Věštci :D :D

      Vymazat