Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

neděle 3. května 2015

Kapitola XXX - DENNÍ VĚŠTEC, INSPEKCE A LŽI...

Ten šok, když se probudíte a první, co uslyšíte je, že je na prodej Denní Věštec... Hned jak jsem si uvědomila, o čem by se tam tentokrát mělo psát, rychlostí světla jsem letěla do Vstupní síně. Už zas ho zdražili - 4 srpce! Mám pocit, že ještě o prázdninách stál 3...

Když jsem ho otevřela, nemohla jsem uvěřit tomu, co se tam píše... Nebezpečný žebřík do učebny astronomie, nebezpečné schody v Mrzimoru, několik drzých studentů, škola plná násilí... A další zhruba stránka, kde Matta Blacka nazvali jako prefekta, který jde špatným příkladem a nás, co jsme byli u inspekce přítomni, údajně zmanipuloval. To není všechno - možná prej pod výhružkama a dokonce ho přirovnávaj k Eamovi... Jistě, jeho jméno je nesmrtelný...

Vyprávěla jsem to Artairovi, hlavně to okolo Eama. Naschvál nahlas... Někdo slyšel, že podle mě nikdy nikdo jako Eam nebude a odměnou za tenhle názor mi byl výsměch. Neodvážila jsem se otočit, abych toho někoho spatřila... Dozvěděla jsem se, že hodně lidí chce bejt jako on... Například Rasista se zastírákem...

Lektvary nám zas odpadly. Nechápu proč. Někdo si prej stěžoval a Lou za to Alert strh 30 bodů... A ještě něco... Artair scháněl Matta Blacka... Proč? Díky Davidovi jsem ani neměla šanci zjistit to...

Ve čtvrtek jsem vstala až odpoledne. Měla jsem zvláštní vidění, jako by se mělo stát něco špatnýho... Připomnělo mi to prázdniny... Seděla jsem ve spolce, bylo mi úplně blbě a při občasnym trénování kouzel jsem si musela vytrpět blbnutí spolužáků... Když mi došla trpělivost s těma, co kouzlili jiskry, odebrala jsem se do pokoje. Tam jsem docvičila jedno kouzlo a po návratu do společnosti mě čekalo překvapení v podobě Šípkový Růženky. Teda, Shyam ji ze mě udělal... Neměla jsem na blbosti náladu, takže jsem šla radši spát... Vlastně až po dovaření Bolesalu...

2 komentáře:

  1. Proc kvuli me jsi se ho nemohla zeptat co ponem chtel ártí??
    David Wolf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No protože jsi mu odpověděl, že Matt stojí na chodbě ještě dřív, než jsem se mohla pokusit něco z něj vypáčit :D Ale možná jsi tim všechno zachránil, protože bych se stejně nic nedozvěděla... ;)

      Vymazat