Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

pondělí 25. května 2015

Kapitola XXXVII - VÍKEND PRAVDY

Před nějakou tou chvílí skončil klub lektvarů a můžu říct, že se stal naprosto přesnou tečkou za timhle víkendem. Pátek byl sice opravdu skvělej den, ale zbytek se dít vůbec nemusel. A hlavně, pátek ani neni víkend...

V ten již několikrát zmiňovaný den - pátek - jsem vstala až skoro večer. Díky Mattovi jsem si uvědomila, že bych chtěla vidět Artaira. Vlastně jsme se naposled potkali na formulích, kde jsme sotva prohodili "ahoj"... Připadám si tim trochu blbě... On je celkem nadlidskej úkol potkat ho mimo vyučování nebo jídlo. Sice se tak párkrát stalo, ale tentokrát jsem to štěstí neměla. Nevim kde se zašívá - možná na koleji, možná v tom klubu novin... Nemám tušení. Ale ve Vodě byla jenom Lou a v kuchyni pro změnu Zlodějka kotlíků - samý super lidi...

Byla jsem dost zklamaná a zakotvila jsem ve spolce. James měl evidentně odlišnou náladu a po chvíli mýho povalování se na stole u stolu mě začal otravovat šťouchacim kouzlem. Dvě poznámky... Za prvý nechápu proč zrovna mě, když tam byla i Marry (ne že by mi to vadilo, ba naopak *zazubí se*) a za druhý se tu poslední dobou objevuje převážně jeho jméno... Jenže on je jedinej, s kym se bavim... Každopádně, náladu mi zved celkem rychle. Hádám, že to nebylo tim kouzlem (protože použít ho na mě v tu chvíli Lou, asi ji zakleju všim účinnym z OPČM). Já si tohle nenechám líbit, takže za chvíli měl růžový vlasy *znovu se zazubí*. Jenže se s Marry proti mě spikli a už jsem byla celá zeleno žlutá (hádali se, co to bylo za barvu) bez možnosti záchrany... Pche...

Večer jsme skutečně hráli flašku. Byla mnohem lepší než ta předtim, jelikož se sešla skoro celá kolej. Lidi postupně odpadávali, ale my nejzapálenější jsme vydrželi až skoro do rána. Padalo hodně filozofických otázek a skoro nikdo nechtěl úkol. Ale aspoň pak většinou stály za to... Tak třeba - furt se někdo polejval, nebo to byly úkoly kolem Alerta (kdy ho Marry uprostřed noci dokonale předváděla) a James to všechno fotil... Což mi připomíná, že se před tim s Marry dohadovali o tom, že by si ji chtěl vyfotit v mokrym tričku a když protestovala, řek, že si ho klidně může sundat... Pak mu začala vyhrožovat nějakou El (hádám, že to je jeho holka - musim se poptat) a dal pokoj... Ale byla sranda pozorovat je...

Už si pořádně nepamatuju, jaký otázky padaly, ale dvě se mi zaryly hluboko do paměti. Někdo se Jamese ptal, jaká holka z těch přítomnejch je pro něj nejatraktivnější (? hm... nějaký takový slovo). Sice to dlouho okecával, ale prej nad tim nemusel přemejšlet - řek moje jméno... Trochu mě tim překvapil, ale potěšilo mě to. A odůvodnil to tim, že si rozumíme (což je podle mě pravda). Marry, sedící vedle mě, si neodpustila poznámku, že ještě kousek a sbalim ho... Nad tim teda ještě nepřemejšlim (kdo ví, co by se stalo...).

A o několik hodin pozdějc druhá otázka - tentokrát na mě. Jakýho studenta na hradě nejvíc nesnášim. Marry vedle mě něco mumlala. Šlo to těžko, ale řekla jsem, že Lou. Reakci Mariona jsem nesledovala, James vypadal zaskočeně, Marry řekla, že to věděla a David se dokonce usmíval... A tim jsem se definitivně rozhodla - odstěhuju se, i když nevim kam. Marry nadhodila Kristene, ale nevim, co by na to řekla. Klidně to vydržim ještě do konce roku a příští rok zajdu za Thorinsonem. Ach jo...

Sobota byla příšerná - nikde nikdo. Jenom Lou na koleji, která se chovala divně, takže se to k ní možná už doneslo. A pak Marry a Jenifer. Ještě se tam mihla Nicol a vyslechla si svůj úkol - dát dárek Alertovi... A na obědě jsem potkala Mariona... Sedla jsem si do takový obrovský učebny ve třetim patře (protože tam je krb) a dost mě překvapil příchod Adama Barra. A to jsem si myslela, že tam nikdo nechodí... Taky si mě odchyt na schodech, jestli jsem neviděla Lou... No, prostě nic moc... Akorát večer jsem prohodila několik slov s Mattem a našla další chybu v učebnici - květ blínu se do žádnýho lektvaru nepřidává. 

A dneska byl klub lektvarů. Zase jsem ve spolce potkala jenom Matta. Už mi pomalu začíná připadat, že zmizel i James...

Dostali jsme nový odznaky a vařili jsme Unizdrav, Fučnauseu a Exasil. A co jsem zvorala? Unizdrav... To jsem si myslela, že jsem v lektvarech docela dobrá - asi ve mně Mang zvedla víc sebevědomí, než původně chtěla... Přitom Unizdrav se mi nezdá nijak zvlášť složitej a když už jsem ho jednou uvařila... Za to Fučnausea se mi povedla líp než minule, což je škoda... Naštvalo mě to... A pak přijdu do spolky a tam zas vylidněno...

No, co se dá dělat, aspoň mám čas na psaní, když už všichni zmizeli...

Žádné komentáře:

Okomentovat