Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

středa 27. května 2015

Kapitola XXXVIII - ŠŤASTNEJ DEN

Aspoň, že po hroznym víkendu přišly dva mnohem lepší dny...

Bylo to jako obrovskej zázrak. Konečně jsem po tejdnu potkala Artaira. Byla jsem opravdu ráda, jelikož jsem si na jeho společnost na hradě už tak nějak zvykla... Nesmysl. Prostě jsem se na něj MINIMÁLNĚ celej víkend těšila. Vyprávěl mi jeden dost vtipnej zážitek (aneb když se jistej prvák neumí dostat do kuchyně a zkouší to nějakejma nesmyslama...). 

Na obědě jsem potkala Kris a Jamese, s kterym jsem řešila body. Nebo možná spíš on se mnou, ale to je jedno. Hlavně jsme probírali to, že už nejsme poslední a nevedem si zas tak špatně. Ale to bych nebyla já, abych zas něco nezvorala. Ani nevim jak, dokopala jsem se na Dějiny, i když jsem byla od rána rozhodnutá, že na ně nepůjdu. A to jsem neměla dělat. Bohužel, s Davidem jsme společnými silami připravili kolej asi o 9 nebo 10 bodů, protože jsme neodevzdali eseje... A to jsme mohli ztratit mnohem víc, ale já se umim šikovně vykecat...

Večer jsem strávila chvíli s Artairem a pak jsem šla na kolej, kde se děly fakt neobvyklý věci. David se rozhod, že ostříhá Charlieho (nebo chcete-li Jimba). Nejdřiv jsem si myslela, že si dělá srandu, ale když přines nůžky a za chvíli se po zemi válely světle modrý vlasy (ano, blbli jsme s přebarvovánim), došlo mi, že to myslel vážně. 

A úterý je ten šťastnej den. Nejdřiv denní rutina - oblíknout, snídaně, na kolej, čekat na lidi s kterejma by se dalo kecat... Netrvalo dlouho a objevili se tam Kristene a James. Toho jsem hned využila a opatrně jsem Kris řekla, že bych se chtěla přestěhovat a co navrhla Marry. K mýmu překvapení mě s úsměvem hned odvedla k sobě na pokoj, dala mi vybrat postel (vybrala jsem si tu co se mi zdála nejlepší a pak jsem zjistila, že tam dřív spala Marry) a dokonce mi rovnou nechala klíče, ať se klidně přestěhuju hned. Sice tam s ní bydlí ještě Anabell, ale prej ji dlouho neviděla... Jsem Kris opravdu vděčná za to, co pro mě udělala. Asi jí za to budu muset něco darovat *zazubí se*

No jasně, mezi tim všim se ještě David rozhod splnit svůj úkol - dát hnojůvku před kabinet Filche. A tak se skupina výtržníků z Nebelvíru - David, James, Kristene a jistá Fi - vydala do sklepa, aby je všichni kolemjdoucí sledovali. A celkem rychle nastal problém. Ani jeden z nás totiž neuměl tu hnojůvku aktivovat (nebo jak to nazvat). A ještě se tam přimotal Adam Barr... Nezbylo nám nic jinýho než se vydat na kolej, že se zeptáme Matta nebo Shyama... 

A asi poslední důležitou věcí je rozhovor s Jamesem. Sice si ho nepamatuju celej, ale řikal něco o tom, že by mi pomoh se stěhovánim, kdyby moh a pak řešil, jestli bych se za něj u Thorinsona přimluvila, aby dostal povolení ke vstupu k holkám... No to určitě, za někoho, kdo by rád fotil holky v mokrym tričku a nechával je rybařit v co nejmenšim množství oblečení, se budu přimlouvat... A pak James plácnul něco o tom, že si rozumíme, ale zas to zakecal... *zavrtěla hlavou* A... Numerologie. Zbytek večera řešil jenom Numerologii... Počítal mi životní číslo, vykládal mi o mym charakteru a sdělil mi, že mě jako dobrovolníka použije do úkolu... "Dobrovolníka"... Aspoň, že ještě Kris, nebudu jediná... 

Tak a teď jdu chrupkat do nový postýlky v novym pokoji... I když mě trochu děsí ten fakt, že na ní dřív spala Marry...

5 komentářů:

  1. :DDDDDDD Tak ten James na konci mě dostal. Pobavilo! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to psala tak mě ani nenapadlo, že by to mohlo někoho pobavit :D (i když zpětně... :D)
      Děkuju :D ;)

      Vymazat
  2. Nemusí tě děsit, že tam dřív Marry spávala :D Musíme ale s Thorinsonem domluvit, ať přejmenuje truhly :)

    Marry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že se ozveš :P :D Ale kdo ví, třeba ta postel přináší smůlu :D
      A s Thorinsonem to musíme domluvit :)

      Vymazat
    2. Muheheheh :D Já jsem prostě všude

      Marry

      Vymazat