Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

úterý 26. dubna 2016

Kapitola LXXVII - KOUPELNY

Od posledního zápisu se toho moc nezměnilo. Prakticky každej večer (teda až na jeden) hlídkuju na chodbách a včera se mi konečně povedlo pár lidí chytit - Jen, nějakou Veronice a s ní ještě jednu holku, která mi ale zdrhla. No jo, budu se muset naučit zdokonalit potřebný kouzla, a pak už mi nějaký druhačky vážně neutečou.

Když už jsme u toho, asi dvakrát jsem se snažila někoho odchytit za doprovodu Annie. Jedinej problém je, že když se vydaj dvě spoluzakladatelky LPOSu po chodbách Bradavic, musí si jich všimnout a dát si na ně pozor skoro každej. Takhle jsme jednou dokonce odchytly nějakýho zakuklence, kterej s náma ale vůbec nekomunikoval a radši se nechal odtáhnout Filchem. No hrozný. Nebo jsme potkaly holku, co nám klidně řekla, že nás dvou se vážně bojí a Filchovi tvrdila, že je profesorka...

Co se tak ještě dělo zajímavýho... Jo, letos už zase funguje klub lektvarů. Jsem tam tak nějak nejstarší, ještě s Adamem Barrem, a tak nás Alert vybral jako skladníky přísad. Na jednu stranu jsem ráda, tohle byl vždycky můj sen, mít přístup k těm všem přísadám a trochu se v oblasti lektvarů nějak pozitivně zviditelnit. Jenže na tu druhou si řikám, že jsem si toho možná nabrala až moc. Musim tam docházet párkrát tejdně, přede mnou jsou ještě pořád skoro všechny zkoušky, čeká mě vyřešit pár problémů na koleji, dlužim Davidovi trest... Ale snad to nějak zvládnu.

Dokonce už jsme se začali učit. Letos máme na přeměny Fowler, tu profesorku, co furt nosí nějaký růžovo-fialovo-růžový oblečení. Nicol tvrdila, že je přísná. A abych to tak zhodnotila, mám na ni úplně stejnej názor. Po první hodině. Nejdřiv nám nadiktovala nějaký pravidla, během představování se jí Marry ptala na věk, potom jsme se normálně učili a ona po nás chce povinně sešity! No hrozný, je mi ještě míň sympatická než Cavallero, což už je vážně co říct. Na obraně jsem nebyla, zkoušku z lektvarů furt nemám, protože jsem kabinet toho profesora nenašla (je fakt super narazit na řečnící Vin v nějaký učebně...), dneska bych si měla jít dodělat zkoušku z přeměn a obrany ke Carrington... Ta letos asi učí i ty lektvary, ale už by mi bylo fakt blbý, dodělávat si u ní tři zkoušky, dvě jsou až až...

Dál se musim zmínit o Maxovi. Chtěl po mně nějakou pomoc s lektvarem, tak jsem se teda překonala a jeden ten lektvar mu uvařila, a pak dala nějaký rady. Ne že by mi tak moc vadilo, vařit kvůli někomu lektvar, ale prostě jsem měla ten den úplně jiný plány, no. A teď to špatný... Takhle jsem se procházela po škole pod zastírákem, až jsem do něj vrazila. Prej mě celý odpoledne sháněl. A kvůli čemu? Amai mu dal pásku, pak ho hodil o zeď... Kdo ví, co je na tom pravdy. Nijak jsem to řešit nemohla, Senter ani Thorinson nejsou k zastižení a Amai se tvářil strašně otráveně, když jsem se ho na to zeptala. Ale tohle nenechám jen tak, přestává se mi to líbit. Že by šikana slabších, mladších, jednonohých spolužáků ze stejný koleje? To nám tak ještě chybělo. Už takhle jsem se Wenn (snad to byla Wenn) zaručila, že se pokusim s tim kolektivem v Nebelvíru něco udělat. 

Dneska mě čekaj formule i numerologie, snad máme Thorinsona i Senter. Musim s nima vyřešit víc věcí, třeba ještě zamčený záchody - o co, že to udělal David, protože kouzla přes tu bariéru normálně projdou. A když už jsme u toho, vlastně se chci zeptat i na ten Davidův trest, chyběj mi k tomu nějaký věci. No a samozřejmě si potřebuju dodělat zkoušku z numerologie.

Tak jo, to už by bylo asi tak vš Počkat, ještě jsem se nezmínila o Jamesovi. Hm... kde jenom začít? Spolíhám na to, že mi s řešenim těch problémů pomůže, trochu jsme to probírali. Moc mu to nezazlívám, ale zatim všechno (dobře, až na tu prohlídku hradu a částečně problém s Davidem) řešim sama. A to si ještě dovolil dokopat mě na astronomii, kde se podle jeho slov učí furt dokola to samý, a tak tam on samozřejmě nešel. Super, Aquarin byl nadšenej ze studentů o počtu... jedna holka z Nebelvíru. Měla jsem jediný štěstí, že se něco dělo, a proto měl profesor strašnou potřebu jít se tam kouknout a tu hodinu (spolu s mojí zkouškou) odložit na příští tejden. Ale abych se vrátila k Jamesovi... Byla jsem mu ukázat prefektskou koupelnu, ze který byl podle všeho nadšenej až moc, takže ji musel okamžitě vyzkoušet. Blbost, museli jsme ji vyzkoušet oba. Mytí zad se tak trochu zvrtlo a... dál si to umíš představit, Deníku. Co asi tak můžou dva prefekti (možná nejen) opačnýho pohlaví dělat v prefektský koupelně a náramně si to užívat?

Něco mi řiká, že je na čase skončit, stejně musim vstávat. A víš co? Dnešní den si zase užiju otravovánim prváků, můžou se jenom těšit.

Žádné komentáře:

Okomentovat