Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

pondělí 17. srpna 2015

Kapitola XLIX - UŽ TO ZAČÍNÁ...

Kolik může bejt hodin? Tři? Půl čtvrtý ráno? Nevim, netušim... Ale nějak nemůžu usnout. Možná bych se o to měla po miliontý pokusit, ale pro člověka, kterej vlastní obrovskou krabici (ač vlastně namíchaných) lektvarů, to neni tak důležitý. Určitě do sebe než vstanu něco naleju....

Začnu třeba "Ligou pro ochranu sov". Annie se pokoušela sehnat odznaky pro náš úžasnej spolek. Nemůžu uvěřit, že možná budeme v LPOS čtyři! No, moc dobře to nedopadlo... Má jenom jeden a ke všemu jakýsi jabko, což sovu se špuntama v uších zrovna dvakrát nereprezentuje... Psaly jsme paní profesorce Carrington, jestli by jen tak náhodou neznala nějakou užitečnou přeměnu. Prej znala a dneska by se měla objevit v Kotli!

Pak mám další novinku. Kristene už přijela a byla z toho dárku úplně nadšená. Nebo je aspoň dobrá herečka... Nevim, co to do mě vjelo, ale navrhla jsem jí rozjet nový pátrání. Rovnou jsem nadhodila podezřelý a tak můžeme kdykoliv začít...

Měsíc se s měsícem sešel a mě se znova naskytla ta příležitost, zahrát si "flašku" ve dvou - s Jamesem... Jasně, úplně postrádá smysl řikat tomu flaška, ale vzhledem k atmosféře je to prostě flaška ve dvou a hotovo. Takže... James se mi pokusí s těma soubojema pomoct. Ještě mě celkem uklidnil větou: "Zas tak zlý to snad nebude." No jo, kdyby takoví byli všichni lidi... Taky jsem mu zapomněla vyprávět pohádku na dobrou noc, dozvěděla jsem se, že bílou barvu pozná a pak jsem se z něj snažila vytáhnout nějakou informaci, kterou mi nechtěl říct... Od tý doby jsem ho neviděla, takže ještě furt nevim, co to bylo...

V sobotu se konalo Člověče nezlob se. Ukecala jsem Jenifer, aby se stala mym skvělym spoluhráčem. Nejdřiv to vypadalo, že úžasnej tým červenejch Nebelvíráků prohraje, pak se to výrazně zlepšilo a nakonec jsme skončily předposlední. Škoda, že jsme si nemohli nechat ty srandovní slamáky, který jsme měli na hlavě. Všichni dostali nějaký sladkosti, ten první tým (Sally s nějakym klukem) ještě k tomu pohár... Večer jsem prokecala s Julií Fox a s Amaiem... Až na historky o lezení do cizích kolejí se nic moc zajímavýho neřešilo.

Když už jsem u Jenifer... Je to fajn člověk. Od tý doby, co jsem se vrátila do Kotle s ní trávim prakticky všechen čas. Nemá tu Marry a já se vždycky k někomu jen tak náhodou přidám, takže tak. Vybrala, jsem si ji jako člověka, kterýmu je vhodný svěřit se. Nevim, možná jsem to neměla řikat nikomu, ale dost se mi ulevilo...

V pátek (nebo kdy) se v Kotli objevil dost divnej chlap. Furt po někom koukal a Jen napadlo, že jde po Annie. Ukázalo se, že nejspíš ne. Zmizel do Godriku, my o několik minut pozdějc za nim a už jsme ho nenašly. A kdo se tam objevil? Zase Septimus... Motal se kolem nás i když jsme vyrazily za Annie, jak ji pronásledoval ten zakuklenec. Jenifer někam zmizela a on šel celou dobu za mnou a tvářil se hrozně důležitě... Nakonec jsem Jen našla na hřbitově a toho chlápka jsme nikde neviděly...

A včera zas. Zase stál tam v patře a mě to nedalo a musela jsem se zamyslet... Koho by tak moh shánět? Napad mě jeden člověk, Jen s tim souhlasila a my se zase vydaly za nim - na Příčnou. Nikde nebyl. Jenifer ještě proběhla Obrtlou, ale prej nebyl ani tam... Ovšem jestli opravdu hledá tu osobu, kterou si myslim, řekla bych, že hledá špatně. V Kotli se pravděpodobně ukazovat nebude...

Nevim, kdo mě napráskal, že jsem šla do Příčný, ale najednou vedle mě stál Artair. A to jsem si naivně myslela, že s Jenifer budem pokračovat v pátrání... Upřímně jsem na něj moc náladu neměla a tak jsem se pokusila zmizet - marně. Připadalo mi hrozně blbý říct něco jako: "Hele, sorry, my musíme ještě něco s Jenifer vyřešit, teď na tebe nemám náladu." Navíc se Jen tvářila, že už je to dořešený... Možná to moh bejt zábavně strávenej večer, kdybych si vybrala jinou společnost. Ale ne, já radši šla pozorovat hvězdy k altánku. To jsem fakt dělat neměla. Loni jsme tam byly s Marry, vyprávěla mi něco o Jacobovi a byla hrozně smutná... Samozřejmě jsem si na to vzpomněla... A hlavou mi běhalo tisíce dalších myšleněk - na minulost, na budoucnost, jenom ne na přítomnost... Asi jsem si o to řekla svym chovánim sama, ale tenhle večer neskončil zrovna nejlíp...

Myslela jsem si, že v Kotli bude prázdno. Nebylo. Hned u prvního stolu seděl Artair, dole se zanedlouho objevil ten Sallyin parťák (možná i kluk) a přišla i dvojice ve složení Amai a jedna z těch Foxek - nevim, jak se jmenuje křestnim... Nic moc jsem neřešila, přemejšlela jsem a pak mě z přemejšlení probral nesnesitelnej hluk. Vypadalo to, že se tam několik lidí porvalo, což mě nijak nepřekvapuje... Na druhou stranu... Asi se budu muset poptat...

Za chvíli bude ráno. Nechce se mi vstávat - celkem se bojim, co se bude dít... Teď bych potřebovala nějakýho člověka, kterej je z tohohle děje úplně venku... Třeba Shyam? Jo, já vim, zní to trochu divně, nejsme zrovna skvělí kamarádi... Ale... Kdo ví, jak to všechno dopadne...

2 komentáře:

  1. Moc pěkný článek :) Tak ty o té rvačce taky něco víš jo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RP nic moc... Jenom jsem to tak bezvýznamně pozorovala jako člověk sedící za počítačem :D
      A moc děkuju ;)

      Vymazat