Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

pondělí 8. června 2015

Kapitola XLI - POSLEDNÍ SUŠENKY SVĚTA!!!

Nemám žádnej důkaz, ale za to mám jednoho svědka, že jsem poslední sušenky na světě ukradla a ty, který uvidíte od soboty ráno do budoucna jsou z nový generace!

Pátek byl opravdu netradiční den - potkala jsem Marry. Furt na koleji štítkuju košíky větama typu: "Bez Marry je tady nuda" a Mára mi je úspěšně maže... Pche... Ale to teď neni důležitý. Strávily jsme totiž dopoledne lítánim na košťatech okolo školy a musim říct, že jsem si to opravdu užila. Člověk na chvíli na všechno zapomene, obzvlášť když se ztratí...

Pak se mnou Marry šla na kolej a dokonce i na oběd, kde mi něco málo vyprávěla a musim říct, že i když mi slíbila, že se o to znova nepokusí, mám o ní strach. Dost mě překvapilo, že se na koleji ukázala i v neděli. Myslim, že jí David musel dlouho překecávat, aby tam šla...

No a k těm sušenkám.... Páteční večer vypadal, že bude stejně nudnej jako každej jinej - možná ještě nudnější, jelikož jsem potom ve spolce zůstala úplně sama... Už jsem si začínala myslet, že budu muset vytáhnout novej sešit a začít psát ty příšerný eseje na Dějiny, ale v tu chvíli se objevil Matt. Vymyslel opravdovou zábavu - házel po mně balóny s vodou a hnojůvky (na kterejch jsme se ale předem nedomluvili). Musim říct, že jsem se bavila opravdu dobře.

A ty sušenky jsem mu vlastně jenom tak nabídla, ale protože jsem to udělala už druhej den za sebou, obvinil mě z toho, že jsem všechny ukradla... Mám takovej dojem, že se nemýlil, jelikož v sobotu celej den žádný sušenky nebyly... Ach jo, asi se na mě Tinto opravdu zlobí... A pozor! V neděli jsem sesbírala asi 30 plechů sušenek číslo dvě, takže se na nás všichni ve spolce dívali dost divně...

Kristene mě zatáhla do toho pátrání a už nejsem mezi obviněnejma, což je super!!! Máme naprosto dokonalej plán, kterej znaj sice David, Marry, Jen a ještě s nim potřebujem obeznámit Jamese, ale pro jistotu to sem psát nebudu... Co kdybych ten deník někde ztratila a přečetli by si to nesprávný lidi? Musim ale uznat, že i bez toho malýho oživení by si početli dost slušně *vezme za nějaký stránky jako by je chtěla vytrhnout* *zase je pustí* Byla by škoda něco vytrhnout...

Ještě sem musim napsat, že se ukázala pravda o Lou... Ona normálně nesnáší Nebelvír... A opravdu hodně lidí zase nesnáší ji - to mě třeba od Amaie opravdu hodně překvapilo. Sice neřek, že ji doslova nesnáší, ale moc v oblibě ji nemá určitě... A dokonce se se mnou začal bavit - asi sem začnu psát stížnosti na ostatní častějc, ono to pomáhá. *zazubí se* No, prostě... Lou by klidně nechala některý lidi umřít, hlavně aby s nima neměla nic společnýho, aspoň to tak vypadá... David si včera rozbil hlavu o stůl a ona nebyla schopná ani sehnat profesora... Ještě, že Marry přivedla Alerta a David vyváz "jen" s otřesem mozku a obvazem. To, že si nás nepamatuje je podle profesora normální...

Pondělí se neslo v duchu další odpadlý OPČM. Jestli tu vůbec profesor bude v době zkoušek, jsem zvědavá, z čeho vlastně budou... U Formulí to asi nebude tak zlý, tam tý teorie máme celkem dost... A stal se takovej typickej pondělní zázrak - potkala jsem Artaira. On normálně tvrdí, že za tejden je "brzy"! Tak jasně, jak na co - třeba na esej z Dějin to je extra krátká doba, ale vidět se jednou za tejden je takový... Nevim, no... Každopádně jsem ho viděla moc ráda. Měla jsem hroznou chuť skočit mu kolem krku, ale ovládla jsem se (jako vždycky)... Akorát mě štve, že celou tu volnou hodinu strávil trénovánim kouzel. Když už se vidíme jednou tejdně... Nechápu, proč musíme mít všechny hodiny v pondělí - kdyby to bylo nějak rovnoměrně rozvržený (aspoň trošku), možná bychom se viděli častějc... Jsem celkem zvědavá na prázdniny. A nebo radši ani ne? Těžko říct...


8 komentářů:

  1. Pár částí mě extrémně pobavilo :D Tenhle zápis se obzvlášť povedl !

    Marry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč mi vždycky všichni nejvíc chválej ty zápisy, u kterejch mám pocit, že se mi vůbec nepovedly? :D
      Děkuju :3 :)
      A zas si někdy něco vyžádej, třeba to má nějakej vliv :D (byla to Marry! :D)

      Vymazat
  2. Pěkný zápis :)
    Docela by mě zajímalo, co má ta Kristene v plánu, ale chápu, že to sem nechceš psát :) *číhá před Nebelvírskou kolejí s hůlkou v ruce, pohledem visí na obrazu a doufá, že potká Kristene*
    A pozor: dneska bylo k snídani nějak podezřele mnoho sušenek... :D
    Annie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Lidi jsou zlí - všeho zneužívaj a ve výsledku hrajou nonRP - to je ten důvod :D ;) Ale myslim si, že zrovna Annie by se to mohla dozvědět :D
      Škoda, že se zkazej - udělala bych si sbírku :D

      Vymazat
    2. Sbírku sušenek si klidně udělat můžeš (ale nevím... kdybys měla třeba různý příchutě... tak můžeš Annie nabídnout :D ), myslím, že ve druháku se učí kouzlo na zlepšení kvality jídla (ale záleží to na tom, kdo učí).
      A Annie stejně musí někdy najít Kristene kvůli jednomu jejímu "plánu" (nebo vlastně dvěma), tak třeba jí to Kristene prozradí.
      Annie

      Vymazat
    3. Já vim, já ho znám :D Ale komu by se chtělo každej den přeměňovat plesnivý sušenky na jedlý jen tak? :D
      No jo, Kristene má hodně plánů, to už jsem stačila postřehnout :D

      Vymazat
  3. Kristene má ďábelský plán :D


    Kristene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to úplně super :3 I když ho možná neznám celej :D A hlavně bych někdy měla ve hře sehnat Jamese, ještě se mi to nepovedlo :/ :D

      Vymazat