Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

pátek 6. listopadu 2015

Kapitola LVII - VÁNOCE 1999

*celý zápis je napsán nepravidelným písmem*

Proč mám na začátek každýho zápisu tendenci psát, že se toho stalo hodně? Tentokrát jsou navíc ty události tak pestrý... Některý bych asi nejradši smazala - například páteční večer...

Vánoce vlastně začaly celkem opravdu pěkně. Dlouho očekávaná návštěva Prasinek všechny moje očekávání předčila. Největší (a taky nejhromadnější) nákup, jsme udělali v obchodě s žertovnejma předmětama. Po tom, co si většina z naší skvělý party koupila šperhák, nás prodavač podezíral z velkoplánu na vykrádání hradu. Ale my, takoví slušní studenti, bychom přece na krádež ani nepomysleli! (Nebo možná jo, ale stejně je ten šperhák na dvě věci...)

Samozřejmě jsme nemohli vynechat posezení u ležáku. A vůbec mi nevadilo, že jsem tam z nich byla nejmladší - už jsem si na to tak nějak zvykla... Celej den jsme s Jamesem "zakončili" procházkou po zbytku Prasinek, dokoupili jsme nějaký dárky a skončili jsme v záhadnym domě, ze kterýho se údajně nedalo dostat a zjistila jsem v něm, že jsme s Jamesem stejně hluchý...

Události následujících dní se mi tak nějak motaj dohromady... Nějakej večer jsme hráli flašku; jindy jsme s Jen psaly nejmenovanej dopis, nebo dokonce čekaly na sraz s *šmouha*, jenže nikdo nepřišel.

Taky byly předvánoční trhy. Měla jsem celkem slušnou sbírku nadbytečnejch věcí, ale nic moc jsem neprodala... I když, prváci od nás z koleje se dali překecat poměrně snadno, ač to bylo mimo trhy... A abych nezapomněla, byl taky divadelní klub...

Tímhle se dostávám k druhýmu důležitýmu dni - 24. prosince. Ráno jsem vstala jako obvykle - mimo toho, že byla vyzdobená spolka, se nic nezměnilo. No, z letošní výzdoby nejsem zrovna dvakrát nadšená, připadám si jak v obřim iglů... Ale vrátim se k Vánocům. Cestou na snídani jsem objevila punčochu a tak jsem do ní nakoukla - k mýmu překvapení jsem z ní vytáhla dárkovou krabici. Pokračovala jsem v hledání, jelikož snídaně stejně žádná nebyla. Světe div se, objevila jsem jich všech 24... Takže si můžu zatleskat (nonRP odkaz pro nejmenovanou spoluhráčku :D) a říct si: "Ano, vyznám se na hradě hodně dobře."

Následovala slavnostní hostina a po ní návštěva našeho kolejního na koleji... Už jenom Jamesovy otázky bohatě stačily k pobavení. A Thorinson se netvářil moc nadšeně, že si s nim chceme zahrát flašku... Nakonec jsme splácali pohádku, která byla ve výsledku hlavně Jamesova práce, ale podíleli jsme se na ní i já s Marry. A jedním slovem nám přispěl i Thorinson!

A ohledně posledního dne mám hodně výpadků... Budu se muset před tim, než do sebe naleju bezesnej spánek, pořádně fláknout a následně zbytek dne prospat...

Začátek dne byl naprosto dokonalej - až mě překvapilo, kolik lidí mi poslalo dárek... Jeden z nich byl anonymní a absolutně netušim, kdo by mi ho moh dát (nějakej slamák a vysoký boty mám ten dojem). Každopádně mi všichni udělali radost. A pak mě překvapil dárek od Blackburnů heh... No co, aspoň mám tak na dva roky zásobu dárkovejch krabic.

Taky nesmim zapomenout napsat o LPOSu. Annie ten odznak taky nosí a sehnala nám nějaký další odznaky pro další členy, což je super!

A teď něco nakonec... Ano, opila jsem se... Nejspíš i Marry a David nás možná půjde napráskat... Původně jsem Marry ukazovala kytaru od tety a strejdy a ona na ni hrála písničky. Hraje fakt dobře, to se musí uznat. Pak vytáhla láhev vína a od tý chvíle si pamatuju jenom několik věcí - víno, Marry *začmáráno tak, až je to skoro prodřený skrz* a Davida, jak mi vzal hůlku. Jestli se to, co jsem tak dokonale začárala provalí, moh by se se mnou James možná i rozejít... Kvůli takový blbosti, by moh skončit náš vztah plnej budoucnosti? Ne, to se nesmí stát...

Žádné komentáře:

Okomentovat