Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

pátek 9. října 2015

Kapitola LIV - NEBEZPEČNÁ CESTA

Mudlové... Jejich cirkusy... Jejich věštby... A můj osud...

Možná se to nevyplní... Možná. A nebo taky jo. Každopádně - z první věštby jsem byla celkem vykolejená. A ta ježibaba, co mi vykládala z Tarotu taky... Vlastně mi pořádně neřekla, co z těch karet vyložila, ale tvářila se, že je to něco fakt strašnýho. James a Marry mi tvrdili, abych to nebrala tak vážně. Maj pravdu, to uznávám, jenže jak bych si něco takovýho mohla myslet hned po tom vyvěštění?

Podruhý jsem tam šla s Jamesem. Pro jistotu jsem se převlíkla (kombinace kiltu, flanelový košile, čapky a nebelvírský kravaty je prostě nezapomenutelná - nejen díky fotkám) a učesala jsem si takový příšerný copy. Samozřejmě mě ta babizna poznala i tak. To ovšem nevadilo - vybrali jsme si jakousi věštbu pro páry. No, když si někdo vytáhne kolo štěstí, co špatnýho se dá vymyslet? Jenom nějaká cesta, na kterou se budu muset vydat... Ale do tý doby prej budeme mít harmonickej vztah plnej věcí, který bychom věděli i bez tý ženský. No prostě... Jakej jinej vztah bych mohla mít s tak úžasnym klukem?

Už se těšim na hrad. Možnost čarovat, pomoc s kouzlama od Jamese, spaní v měkký postýlce v prostornym pokoji, snad i ta nebelvírská flaška... V Kotli si připadám jak bezdomovec.

Ale vrátim se do reality - ještě furt jsou prázdniny. Takže... Otevřeli Příčnou. Kotel plnej prváků, všude na zemi zvratky a Vin s Jen dohlížející na frontu. Šla jsem si přebarvit oblečení k Malkinový a nechali si tam můj plášť, ať si ho vyzvednu... Problém je, že jsem nemocná a nejspíš to nestihnu. Budu se muset zeptat Thorinsona, jestli to půjde nějak objednat...

Marry si koupila šaty! Takový pěkný a k nim střevíčky... Jo, půlrok u Munga dělá zázraky. A ten poslední večer, kterej jsem v Kotli strávila, se chovala fakt divně. Vypila nějakej Chechtavec... A to co mě zarazilo ještě víc bylo, že dobrou náladu měla i Jen... Jen? Radši jsem se bavila s Felixem. Neměl náladu jako ony dvě a po nějaký době dokonce prohlásil, že Jen utrhne hlavu, jestli bude pokračovat. Taky si stěžoval, že se s nim Marry vůbec nebaví... Upřímně mi ho bylo líto. No, jsem zvědavá, jestli skončí v Nebelvíru.

Jdu si lehnout, abych mohla jet v pondělí do Bradavic s ostatníma.

Žádné komentáře:

Okomentovat