Uvědomte si prosím, že vaše RP postava toto nikdy nečetla, takže informace odsud prostě nevíte, dokud si je RP nezjistíte :)

pátek 16. října 2015

Kapitola LV - LEKTVARY NA VŠECHNY ZPŮSOBY

Dlouho jsem nenapsala, jelikož nebylo moc času... Dopoledne se učim, odpoledne si dodělávám zkoušky, po večerech trénuju kouzla a po nocích poslouchám pohádky. Totiž, "pohádky". Ale postupně...

Sice jsem zmeškala zahajovací hostinu, ovšem vlak do Bradavic jsem si ujet nenechala. Ve škole se na první pohled nic nezměnilo - vstupní síň plná tabulí, tajný chodby pořád stejný a kolej bych radši ani nerozebírala... Možná jenom - měli by tu ceduli nad krbem přepsat! 

Jenže když se člověk po hradě nějakou tu dobu pohybuje, zjistí, že je tu změn opravdu hodně. Tak například - Shyam je prefekt a Nicol je primuska! Myslim si, že oba dva si to zasloužej. A Shyam si tu roli náramně užívá - po večerech chodí krátce po večerce hledat lidi, co porušujou školní řád. Další novinkou je hromada novejch profesorů. Z prváku nám zbyli snad jenom Carrington s Aquarinem. Už nemáme ani Alerta a to co mě štve nejvíc, Phyre prej pracuje na ministerstvu, nebo co... Ale třeba náš novej profesor lektvarů, Moonstone, je super. Možná si to řikám jenom proto, že mi hodnotí práci jako "skvělou" a dává mi Véčka. Jo, v lektvarech jsem se od prváku neskutečně zlepšila. Skoro si řikám, že je to nemožný. A taky, že se na tom podílelo opravdu hodně lidí - hlavně Kristene. 

Pak jsou tady ty horší změny. Profesor bylinek (s Nortonem je nesrovnatelnej), kterej nám strhává body za nenošení klobouků, Dworkin (to jsem si radši šla dodělat zkoušku z OPČM k Alertovi...) a Proctter, která mi předpověděla nebezpečí. Začínám tomu pomalu věřit... Občas mě chytnou takový nápady, jako třeba, že *rozmazaná šmouha*... Jak jsem řikala - měli by tu ceduli nad krbem přepsat...

Zkoušky jsem si nakonec dodělala a tak mi vysvědčení zdobí Péčko, který se neskutečně vyjímá mezi těma Véčkama... Ale může za to Phyre - z obrany nám chybělo opravdu hodně učiva. Vybrala jsem si všechny volitelný předměty mimo POKT a zatim jsem spokojená. Pokud budu chodit na Numerologii sama pokaždý, bude sbírání bodů celkem jednoduchý...

Teď bych se vrátila k lektvarům. Láskonoš *slovo několikrát zvýrazněno*. Ano, tenhle lektvar už nechci vidět. Když jsem přišla na kolej, měla jsem hroznou žízeň a na stole ležel hrníček s "jahodovym džusem". Přesně tak, byl to ten Láskonoš... Což jsem samozřejmě nevěděla a tak jsem se toho napila. Pak jsem uviděla Marry, stalo se něco fakt divnýho, následně se tam objevili myslim ještě James s Jen a mě došlo, co se mi to právě povedlo. Naštěstí to trvalo jenom tři dny a pak se všechno vrátilo do normálu. To co mě na tom nejvíc překvapilo bylo, že tohle pití vzali na hostině. Takže od teď se jahodovejm džusům budu vyhejbat.

A k tomu co dělám, když neni vyučování... Po odpoledních jsem marně sháněla Alerta, abych si mohla dodělat zkoušku. A mimo těch zkoušek vlastně většinou trénuju kouzla, nebo chodim do klubů, do kterejch jsem se zapsala. A o víkendu jsem si vyzkoušela souboj s Jamesem... Asi takhle - až bude příště chtít souboj, ať mě hlavně netahá do Lotroskopu. Hold bych se měla zlepšit, je to se mnou zlý...

Samozřejmě jsme během doby strávený na hradě, hráli taky tu naši úžasnou Flašku. Vyšel na mě úkol, ať prej pošlu Alertovi nějakej vzkaz, jak moc ho mám ráda... Tak jsem mu napsala, že jsem si ho moc oblíbila a proto si myslim, že by měl pořádat čajový dýchánky v neděli v pět. Netvářil se zrovna nadšeně, takže můžu bejt jedině ráda, že jsem vyvázla jenom s napomenutim a tim pitomym Péčkem.

Jo a málem bych zapomněla - James mi dal klíč od jeho pokoje, takže jsem u něj jednou přespávala. Na jeho pohádku na dobrou noc asi nikdy nezapomenu. Vymejšlí pohádky tak nějak podobně jako básničky - prostě na úrovni! Pojmenovala bych to: "O princezně, Honzovi a "prstenu"". Už se nemůžu dočkat, až mu budu vyprávět pohádku já!

Včera bylo 1. kolo náboru do famfrpálovýho týmu. Střelec ze mě asi nebude, tak doufám, že se mi povede obhájit si toho odrážeče. Ten trénink byl ale zajímavej, to musim uznat. Shyam je dobrej kapitán.

To by asi stačilo Deníku, zase někdy napíšu.

4 komentáře:

  1. Moc pěkný :)

    Marry

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý... fajn se dozvědět něco nového od jiných lidí, než od prváků co se mezi sebou ještě styděj :D :)
    Marianna Loving (M,11)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;)
      Jistě, proto čtu i deníky lidí, s kterejma nehraju :D

      Vymazat